2009-03-20

Re: megvan

Igen, megvan. Nem is volt nehéz, van egy jó kis osx install guideline, ezt kell követni szóról szóra. Először ott rontottam el, hogy nem azzal az image-dzsel próbálkoztam, ami a guidelineban van.
Tapasztalatok:
- 3800+ Athlon 64 X2-n, 2 GB rammal nagyon lassú vmware alól
- probléma nélkül felment, de vagy 2 óra volt az install (ezen lehet gyorsítani, ha a vmwareben előre lefoglaltatjuk a disket)
- az milyen már, hogy szinte kötelez a regisztrációra (csak úgy úsztam be hogy nem volt direct net a vmwareben úh egy idő után feladta)
- iphone sdk szopó, mert 10.5-ös Darwin kell neki elvben (sw update ugye nem játszik), nem tudtam kipróbálni mert a 8GB-os diskre már nem fér fel az sdk download és install egyszerre. ezzel futok még egy kört
- csicsás ez az osx, talán ha élvezhető sebességgel fut, és nem emulátorból, akkor élvezhető is. egyelőre nem estem hanyat tőle
- kicsit idegesítő ez a menüzés, hogy ugye nem az ablakon van a menüsor, de asszem meg lehet szokni
- ikonok igényesen meg vannak rajzolva, de van egy olyan műanyag fröccsöntött feelingje az egésznek (ennél jobban nem tudom körülírni)

No comments: